Este mai ferice să dai decât să iai

November 14, 2009 at 5:00 pm Leave a comment

42-15630814Faptele Apostolilor 20:35 „În toate privinţele v’am dat o pildă, şi v’am arătat că, lucrînd astfel, trebuie să ajutaţi pe cei slabi, şi să vă aduceţi aminte de cuvintele Domnului Isus, care Însuş a zis: ,Este mai ferice să dai decît să primeşti.“

 

Recent am ajuns să-mi dau seama că centrul atenţiei mele era „eu” şi… Dumnezeu. Orice făceam comparam dacă Isus ar face sau nu acel lucru, orice spuneam de asemenea comparam cu ceea ce Isus ar fi spus în locul meu. Şi de fapt e un lucru bun. Dacă eu personal aveam nevoie de ceva Îi ceream lui Dumnezeu, El îmi răspundea la nevoia mea şi eram foarte mulţumită. Dacă sufeaream vreo nedreptate, atunci eu-l meu era foarte deprimat. Dacă eu nedreptăţeam pe cineva, de asemenea sufeream şi încă sufăr. Este un lucru bun la prima vedere, însă am ajuns să înţeleg  că mă concentram prea mult asupra mea. Aceasta nu-mi aducea decât doar mie folos. Eu eram acea – fericită, dar nu pe deplin. Mă bucuram mult atunci când primeam un cadou sau primeam cuvinte de laudă, sau de încurajare. Dar am ajuns să înţeleg recent că este mai ferice să dai decât să iai. Am experimentat acest lucru personal şi cu adevărat e aşa! Atunci când ajungi să te gândeşti la binele aproapelui tău, atunci începi să dai, şi ca rezultat eşti mai fericită.

Este bine şi corect să cerem lui Dumnezeu anumite lucruri care ne privesc doar pe noi personal. Însă nu uita şi de aproapele tău, de prietena, vecina ta, chiar de vrăjmaşul tău. Şi tu poţi cere lui Dumnezeu anumite lucruri de care au nevoie cei din jurul tău – prietenele, cunoscutele tale. Nu te concentra doar la nevoile personale. Observă nevoia altora din jurul tău şi fii sensibilă la ea.  Nu te uita doar la succesele tale. Ia-le în consideraţie şi pe ale colegei tale şi astfel Dumnezeu ajunge să fie glorificat de cei din jurl tău!   

Vezi alte versete biblice: Romani 12:9-11, Romani 15:6-8, Galateni 6:2, Filipeni 2:3-5

 

Moldova-Hungary04-05 169

2006_0413BACMoldova0333

 Olga cu prietenele sale Linda (sus) şi Brenda (poza de jos)

Entry filed under: Devotional/Articolele mele. Tags: , .

Îi mulţumeşti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile? Semnele vremurilor de la sfârşitul lumii

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Olga Ieseanu

November 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

