Femeile Credinţei

Just another WordPress.com weblog

Arată-mi calea Ta, Doamne

on March 27, 2009

j04386472

Psalmul 25:4-5 „Arată-mi, Doamne, căile Tale, şi învaţă-mă cărările Tale. Povăţuieşte-mă în adevărul Tău, şi învaţă-mă; căci Tu eşti Dumnezeul mîntuirii mele, Tu eşti totdeauna nădejdea mea!” 

 În versiunea Engliză prima parte a acestui verset ar suna astfel : „Arată-mi cărarea cea dreaptă/corectă/, o Doamne;”  Ce rugăciune minunată ca să te rogi, in deosebi când calea dinainte nu este atât de clară. Dacă ai nevoie să cunoşti care este voia lui Dumnezeu pentru tine într-un anumit domeniu, roagă-te această rugăciune  – într-un mod liniştit, adânc, din toată inima ta. Roagă pe Dumnezeu să-ţi arate calea cea corectă, potrivită pentru situaţia ta. Fii deschisă pentru călăuzirea lui Dumnezeu prin Cuvântul Său, care este adevărul, prin Duhul Său cel Sfânt, prin anumiţi oameni chiar. Ţine minte că El este Dumnezeul mântuirii Tale. Pune-ţi nădejdea în Isus, pentru că El este demn de încrederea ta. Atunci El îţi va arăta calea şi te va lumina pe cărarea ta.

 

 

 


Leave a Reply

