Femeile Credinţei

Just another WordPress.com weblog

Domnul Este Păstorul Meu

on October 24, 2009

Fiecare din noi experimentăm în viaţă anumite îndoieli, temeri şi chiar nemulţumiri faţă de lucrurile care se petrec în jur. Dacă eşti cumva învăluit de anumite îndoieli, sau copleşit de nemulţumiri faţă de viaţa ta, te sfătuiesc să pui timp de o parte şi să citeşti zilnic – dimineaţa, la amează, şi seara Psalmul 23, şi vei vedea ce minune se va petrece în gândirea ta şi atitudinile tale! Psalmul 23 este un Psalm al lui David şi este o capodoperă din toate timpurile care a schimbat viaţa multora. Citeşte-l zilnic cu glas tare şi experimentează consilierea lui Dumnezeu în viaţa ta! Dacă nu ai Psalmii sau o Biblie iată-l mai jos:

 

Psalmul 23

 

Domnul este Păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic.

El mă paşte în păşuni verzi şi mă duce la ape de odihnă;

îmi înviorează sufletul şi mă povăţuieşte pe cărări drepte,

din pricina Numelui Său.

Chiar daca ar fi să umblu prin valea umbrei morţii,

nu mă tem de nici un rău,

căci Tu eşti cu mine.

Toiagul şi nuiaua Ta mă mângâie.

Tu îmi întinzi masa în faţa potrivnicilor mei;

îmi ungi capul cu untdelemn

şi paharul meu este plin de dă peste el.

Da, fericirea şi îndurarea mă vor însoţi

în toate zilele vieţii mele

şi voi locui în casa Domnului până la sfârşitul zilelelor mele

 

 http://www.youtube.com/watch?v=9QuShP_68S0Sheep2


Leave a Reply

